Alla inlägg under november 2012

Av Cecilia Hansen - 30 november 2012 21:00

Idag är det den sista november och när jag kollar på sista uppdateringen gjordes den på Sprayans födelsedag den första november. Uppdateringsfrekvensen på den här bloggen är verkligen mördande!   Frågan är bara vad vi egentligen har gjort, för jag tycker den här månaden har varit så otrolig lång och seg... Men äntligen är det dags att börja sätta upp adventsljusstakar och börja förbereda sig inför julen med allt vad det innebär!   

På träningsfronten har det varit ganska lugnt, förutom lite allmän träning under promenaderna. Vi var också ute på klubben en kväll och tränade agility med Eva och hennes pojkar. Spray fick hoppa på mininivå på hinderna, för att spara hennes leder och hon tyckte det var så roligt! Det var så härligt att se henne springa på banan, för här behövs ingen mer motivation än att just bara få springa agility. Det är roligt med rallylydnad och annan träning också, men det är detta som är hennes favoritsysselsättning, vilket märks tydligt på henne! Så vi ska försöka komma igång lite grann igen med agilityn och träna lite bara för att det är så roligt!   

Vi har också varit iväg alla helgerna, varav tre stycken i rad i sommarstugan. Första helgen räfsades det löv i två dagar, andra helgen var vi där med svärföräldrarna och tredje helgen fick vi besök av några vänner från Köpenhamn. Och förra helgen hamnade vi på äventyrsbadet i Eslöv och på söndagen var jag på instruktörsmöte på klubben. Så vid närmare eftertanke är det kanske inte så konstigt att jag inte har haft tid att skriva någonting här!?

 

Ha det gott tills nästa gång! Avslutar med lite blandade bilder från de sista veckorna!   

 

 

Hmm, det finns tydligen farliga odjur i mörkret utanför sommarstugan   

 

 

Jesper är jätteduktig och hjälper till med att räfsa löv!

 

 

Ellinor visar Musse Pigg var skåpet ska stå   

 

 

Min finaste vovve   

 

 

Jesper har hittat minnesmärket över gränsen mellan Sverige och Danmark på 1600- talet. Hur tydligt markerad som helst mitt ute i skogen!   

 

 

Sprayan blir vinögd när husse leker fånga- chips lek med henne   

 


Av Cecilia Hansen - 1 november 2012 08:00

... för idag är det min finaste Sprayas 8: de födelsedag!   Grattis min älskade vovve!


 



Ovido - Quiz & Flashcards