Alla inlägg under december 2011

Av Cecilia Hansen - 21 december 2011 21:52

Spray och resten av familjen önskar alla en God Jul och Ett Gott Nytt År!     


 

Av Cecilia Hansen - 19 december 2011 20:00

... och jag har inte gjort en uppdatering på länge märkte jag när jag kollade min stackars blogg. Förstår verkligen inte vart tiden tar vägen! Hela den här hösten har bara rusat iväg och nu är det bara några dagar kvar till jul! Frågan är vad jag har gjort egentligen? Jag har ju uppenbarligen haft så mycket att göra att jag inte har hunnit uppdatera här, men ändå kan jag inte säga att det har hänt något särskilt... Det har varit mycket förberedelser inför jul och lucia naturligtvis! Barnen har firat på dagis och vi var där och kollade in våra små tomtar!   Mamma har också varit nere en helg och hälsat på och då hann vi med ett besök i Skånes djurpark också! Vi har också varit i Danmark på min svärmors födelsedagskalas och när vi ändå var där, så passade vi på att besöka Tivolis julmarknad! Mysigt!  

Spray och jag har också tävlat för sista gången i år, en rallylydnadstävling inomhus i Hörby. Och vi fick dessvärre inte till det ordentligt den här gången heller, då hon var som en uppskruvad fjäder och skällde och studsade omkring på banan.    Mellan skallen hann hon också med att äta lite hästbajs som lag på banan och utföra moment som inte ens var med... När hon till slut stack ifrån mig för att ta hoppet som var två moment längre fram, så bröt jag tävlingen. Det går liksom inte samarbeta med någon som är som en ekorre som har ätit roliga svampar eller nåt!   Hur som helst, så kommer vi ta ett långt vinterlov nu från all "vanlig" träning och bara göra ingenting eller åtminstonde något helt annat ett tag. Vi har inte haft ett ordentligt uppehåll på tre år, så både Spray och jag behöver nog hämta andan och få tid att tänka lite! Tanken är väl nu att vara klara för att tävla igen i april, så det känns som vi har god tid på oss att komma i form igen!


Avslutar med lite blandade bilder! Ha det bra tills nästa gång   


         

Ovido - Quiz & Flashcards